Meer informatie
Over ons
Contact
Klantenservice
Herroepingsrecht
Sfeerimpressie
Blogs
FAQ
Winkelmand
Afrekenen
Nieuwsbrief
Als eerste het nieuwste van Vuurtafelsonline.nl zien?
Schrijf u dan nu in voor de nieuwsbrief!


Geniet van onze PRE-SEASON korting met kortingscode: “NUOFNOOIT5” en ontvang 5% extra kassakorting
Wilt u liever direct contact? Op onze contactpagina treft u al onze gegevens.
Wij bieden de beste klantenservice mogelijk. Heeft u een vraag over uw bestelling? Misschien vindt u hieronder al het antwoord. Echter kan het (wij hopen natuurlijk van niet) dat u ons direct nodig heeft. Bel dan met 085 – 30 12 967.
U krijgt tijdens kantoortijden (maandag – vrijdag van 8:00 -17:00) dan één van ons aan te lijn.
Heeft u vragen over onze producten, onze webshop of over onze service? Waarschijnlijk staat uw vraag hieronder. Wanneer u op uw vraag klikt opent het antwoord zich daaronder.
Natuurlijk kunt u uw vraag, of het nu hieronder staat of niet, altijd aan ons stellen.
Welke levertijd hanteren jullie?
Voor de vuurtafels en vuurzuilen hanteren wij een levertijd van 2 werkdagen. Inbouwbranders en accessoires leveren wij gegarandeerd binnen 4 werkdagen, soms binnen 2 werkdagen. Dat hangt af van het bestelmoment. U kunt altijd vragen naar de levertijd van producten, voor en tijdens de bestelling.
Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in heel Nederland en België. Met uitzondering van de waddeneilanden. Woont u op een waddeneiland? Neem dan contact met ons op om de levering samen te bespreken.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Bij ons betaalt u net als in andere webshops via iDeal (Nederland) en Bancontact (België). Tevens is betaling vooraf door middel van een bankoverschrijving mogelijk. Liever een zakelijke aankoop? Vraag ons dan om een factuur en geef uw Kvk en BTW nummer op bij uw bestelling.
Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de producten?
Wij werken al vele jaren samen met de leveranciers van onze producten. Niet alleen als leverancier, maar ook als marketing partij. Daarnaast geloven wij in de werkwijze van onze leveranciers en partners.
Wat doe ik als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?
Bij aflevering worden vuurtafels en vuurzuilen, samen met u, geïnspecteerd om misverstanden te voorkomen. Echter kan schade ook daarna geconstateerd worden. Neem dan a.u.b. direct contact met ons op en maak een foto van de beschadiging. Wij doen ons uiterste best om een passende oplossing te verzorgen.
Wat doe ik met een verkeerd geleverd artikel?
Deze kunt u bij ons aanmelden voor een retourzending. Uiteraard sturen wij u daarna direct het juiste product toe.
Wat zijn de bezorgkosten?
Al onze artikelen worden geleverd zonder bezorgkosten tenzij anders vermeldt.
Bel 085 – 30 12 967 of stuur een e-mail.